niedziela, 29 grudnia 2013

Z czego ludzie się cieszą?-Gabrysia

Kolejny mój wiersz.Tym razem o tym, co ludziom daje radość:
Radość
Wszyscy księża mówią:Radość-wiara w Boga
Na to zagubieni-Nie,bo dobra droga
Na to powstańcy-Radość?Wolny kraj!
Adam i Ewa by powiedzieli-otwarcie Raju bram!
A według mnie radość to sprawia,
Na czym się skupia nasza uwaga,
Ja kocham zwierzęta,
Kawalerzy-dziewczęta
Sandra-malarstwo
Fotografowie-dziennikarstwo
Wszystko,co nas raduje,
W gruncie rzeczy się marnuje,
Bo nikt naprawdę ich nie dostrzega,
Chociaż...dla mnie błękit nieba,
Czyste wonne,małe kwiatki,
Mleko przykryte kawałkiem szmatki
Te wszystkie rzeczy radość mi sprawiają,
Tak samo jak ludzie,co się w końcu rozpoznają.
Radość-to życie,taka wola nieba,
No a z nią się zawsze przecież zgadzać trzeba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz