niedziela, 29 grudnia 2013

Nowe obrazki-Sandra

A oto River z gry "To the Moon". Na ogół nie jest główną bohaterką, ale w okół niej kręci się cała akcja. Ma rude włosy :3. Niestety nie mam mazaków we wszystkich kolorach i jej włosy pokolorowałam kredką.

A tu Ezio i SaraLay. Ezio najwyraźniej broni małej Sarci. To nawiązanie do opowiadań z watahy WCW, podczas gdy Sara odrodziła się. Klaudio wiesz o co chodzi . A i ogółem Ezio nie jest w takich kolorach, ale nie wiedziałam jak dokładnie go pokolorować. Z kolei wygląd Sary pochodzi z początków watahy. Nawet (tu jest oczywiście szczeniakiem) była taka drobniutka


A tu jest Sakura A. de Firenze jako kucyk. Po moim nauczeniu się malowania stylem MLP opracowałam jej wygląd i voila. Jest kucyko- jednorożco- pegazo- księżniczką
Jeden,dwa,trzy...już cztery obrazki w ciągu dwóch dni!Świetnie!Chociaż nie przekonuje mnie róg i skrzydła Sakury, ale to już osobiste zdanie.Zakochałam się natomiast w obrazku nr.1.Świetny!~Gabrysia

1 komentarz:

  1. Obrazki piękne najbardziej podoba mi się Ezio i Sara. Róg wyszedł nawet nawet (tak ja krytykuje, a w życiu bym czegoś takiego nie narysowała xD), a skrzydła no.....no ale ważne, że się starałaś :D

    OdpowiedzUsuń