sobota, 28 grudnia 2013

Po raz pierwszy!

Okej, tu pisze ja.Nazywam się Gabrysia, jestem pomysłodawcą i głównym adminem tego bloga.Te strony poświęcone są dla tych, którzy są artystami,malują,piszą wiersze,piosenki,opowiadania lub szkicują albo robią zdjęcia,lecz nie pokazują swych dzieł, bo są wyśmiewani, nie mają warunków,boją się lub po prostu nie chcą.Tutaj możecie być sobą!Nie będziemy widzieć waszych twarzy i nazwisk, ale imiona i płeć mają być prawdziwe.Chociaż spróbujcie być szczerzy w tych dwóch sprawach.W reszcie formularza(w zakładce "Dołączanie) możecie zmyślać.Co do zdjęć profilowych...dajcie coś, co jest związane z waszymi zainteresowaniami.Ja mam w głównym wilka, bo kocham te cudowne stworzenia.Ale w waszym przypadku może to być każde magiczne i niemagiczne stworzenie!Jest kilka zakładek:
-Malarze
-Fotografowie
-Bajarze(opowiadania)
-Pisarze(wiersze)
-Piosenkarze(teksty piosenek)
Może będzie więcej, piszcie!Znajdziecie mnie na howrse pod loginem Iskra122.Drugi admin to spektrant1.Tak więc weźcie się w garść, napiszcie, dołączcie i zróbcie coś pięknego dla świata!
~Gabrysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz