sobota, 28 grudnia 2013

Mój debiut!-Gabrysia

Uff...no,sprawy z blogiem na razie załatwione,więc czas na mój pierwszy opublikowany wiersz!Proszę was o komentowanie.Pisałam o tym,co zdarzyło się podczas pierwszych dwóch lat w gimnazjum.Nie jest zbyt zrozumiały...ale szczery:
Moje życie,mój czas,moja zmiana-Ja
Kiedyś myślałam tylko o zwierzakach,
O psach i kotach, o różnych ptakach,
Kochałam konie, aż świrowałam
 I cała szkoła sie ze mnie śmiała.
  Aż w końcu rok minął, nadeszły wakacje,
 Odeszły w niepamięć wszystkie me wariacje
 I rajd był grunwaldzki,więc czasu nie było,
 By zauważyć, że coś się zakończyło.
 Że było,minęło i nie wróci więcej, 
Mimo że życie ja za to poświęcę.
Aż tu nagle wrzesień, nadeszła druga klasa,
 Pierwszaków pojawiła się zwarta,wielka masa.
 A trzecioklasiści niedługo odejdą,
Widać,że zmiany ogromne nadejdą. 
Jest więc zakochanie,wróg i przyjaciółka, 
Co za mną w ocean Spokojny da nurka.
Więc zmiany nadeszły i pisanie wierszy, 
A ten tu to debiut,to utwór mój pierwszy.
Szkoła,przyjaciele i ja się zmieniłam,
Choć nie wiem, czy na pewno te zmiany polubiłam...
Proszę o szczere, naprawdę szczere komentarze.byle nie wulgarne... 

3 komentarze:

  1. O jprdl... (wiem, że to wulgarne, ale inaczej nie umiem). JA NIE POTRAFIĘ CZASEM SŁOWA STWORZYĆ. A TO UKŁADA SIĘ W LO-GI-CZNĄ CAŁOŚĆ, SUUUPER!/ Sandra(MalarkaxD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, miło,że tak sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... Szczerze ? Zabrakło mi słów... Nie wiem co powiedzieć... Po prostu SUPER !!!!

    OdpowiedzUsuń