sobota, 11 stycznia 2014

No i zdjęcia :D

Dobra,wiersze,obrazki,a teraz...zdjęcia!Mój aparat jest do bani,jeśli chodzi o rysunki,ale normalne zdjęcia nie są takie złe:
Moja świnka morska, Moli.Nie ma to jak świnka :D

Znowu Moli.Po obżarciu się trawą i jabłkiem jest napraaawdę zrelaksowana...

Max.Jeden z dwóch psów-bliźniaków,które mamy.Mój mały faworytek <3

Znowu Max.Genialny model.Zaciekawił go aparat,więc oczywiście zaczął go oglądać i wyszło całkiem fajne zdjęcie

"Płonie ognisko i szumią knieje...".No,jako harcerz lubię oglądać ogień,więc jak zobaczyłam ognisko,które rozpalił mój tato,to od razu złapałam za aparat :)

3 komentarze:

  1. Super zwierzątka! Ogól świnkę morską i ciesz się mini hipopotamem (żart, ale jeśli już to zrobisz, to ci się uda xD). Super wyszło ci zdjęcie z ogniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogień...no,niezły...A co do świnki, to nie,dzięki,wystarczy ze raz ją siostra ostrzygła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodziaki ! Szkoda, że jestem uczulona na świnkę morską...

    OdpowiedzUsuń