sobota, 8 marca 2014

Pierwsza piosenka-Gabrysia

Hmm...dobra,z racji naprawdę złego humoru napisałam słowa do melodii piosenki patriotycznej pt."Białe Róże".Uwaga,wiem że jestem chora psychicznie,ale naprawdę przepraszam za tą okropną piosenkę...
Białe Róże(moja wersja)
1.Rozkwitały pąki białych róż
Wróć Jasieńku z mej przeszłości wróć,
Wróć,bądź przyjacielem jak sprzed lat,
Dam ci za to życie,dam ci cały świat...x2

2.Lecz ja wiem,że ty nie wrócisz już...
Że umarły pąki białych róż,
Bo masz inną,inny jest twój świat,
Muszę go oglądać zza tych chłodu krat...x2
 
3.Mimo to ja wciąż nadzieję mam,
Że przeżyły róże mimo ran,
Że zakwitną znów pewnego dnia...
I wtedy się dowiesz,że...cię kocham ja...x2

Komentujcie proszę ale błagam,niech to będzie cenzurowane...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz