sobota, 8 marca 2014

Nowy wierszyk-Gabrysia

Trochę się opuściłam,jeżeli chodzi o wiersze,za co was bardzo przepraszam,miałam(i dalej mam) na głowie baaaardzo duży kłopot,związany z moim dawnym przyjacielem...
Ale nie będę wam tu teraz o nim opowiadać.Wybaczcie nędzny poziom tego wiersza,nic lepszego nie mogłam wymyślić:
Miłość
Miłość-Piękniejsza niż zauroczenie
A jednak to bardzo poważne wykroczenie,
Gdy kochasz kogoś,kto jest już zajęty...
Ja tak mam,więc życie me to ciągłe zakręty,
Strach przed tym,że się dowie i że mnie wyśmieje.
Jedna myśl o nim,od razu zesmutnieję...
Miłość...dla innych przecudowny czar,
Dla mnie to tylko oliwa,co rozpala gniew i żal
Jak ogień płonący,jak harcerskie ognisko.
Zbliżyć się nie możesz,nie daleko,lecz nie blisko...
Ech,za bardzo się wzruszam,ale nic z tym nie zrobię,
Bo mój dawny przyjaciel,chociaż nie w grobie
To umarł,jest inny,inny jego świat,
Muszę więc oglądać go zza chłodu krat...

Ekhem...dobra,oświadczam że oszalałam,jeżeli piszę o miłości...Pierwsza Muszkieterka jest WALNIĘTA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz